Zamieszczone przez dariosz
[O1] Grzeje sie przy szybszej jeżdzie w mieście nie!
Zwiń
X
-
Może faktycznie być termostat tak na to przynajmniej wskazuje
Ale żeby nie było tak kolorowo to przedstawię po pokrótce moją historię :P
U mnie co jakiś czas (kilka dni ) było brak lub słabe ogrzewanie w kabinie , pierwsze co zrobiłem to wymieniłem termostat . Pierwsze wrażenie , jest OK ale po kilku dniach problem powrócił , macam węże ( bez pod tekstów :twisted: ) no i na pierwszy rzut oka troszkę może przy twarde .
Otwieram zbiorniczek wyrównawczy płyn idealnie czysty (jak nowy) więc pomyślałem sobie że może pompa wody gdzieś łapie powietrze ( została wymieniona razem z rozrządem ) no i okazuje się że nadal lipa :evil: .
Trochę osłupiałem bo kończyły się już pomysły elektronika też została sprawdzona , wszystko OK ale myślę sobie że podjadę do warsztatu sprawdzić zawartość dwutlenku w płynie no i też tak uczyniłem . Pan podszedł zamontował jakąś śmieszną aparaturę i powiedział że uszczelka jest dobra :shock:
Od pilnowałem moment kiedy przestał grzać , sprawdzam węże i okazuje się że są twarde i przy odkręcaniu korka od zbiorniczka płyn przelewa się górą . Więc decyzja zapadła , uszczelka :P
Od tej pory mam spokój 8)Daniel
Komentarz
-
-
lilo, i ile Cię to zabolało :?:ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Koledzy ja również miałem coś podobnego. Tzn. raz na 1000 km dolewałem 300ml płynu chłodzącego. Już mnie to denerwowało, ale mechanik stwierdził że pewnie jest jakaś nieszczelność układu i kapie na silnik i zaraz odparowuje. Olałem sprawe i dolewałem, aż po ok 8000 km padło turbo. Zrobiłem i powiedziałem koniec idziesz na handel. Po transakcji już jakiś czas okazało się że było to mikropęknięcie głowicy. Aha dodam że szkodnik palił w każdych warunkach nawet przy -15 nie kopcił, jedyną usterką była własnie rosnąca dziwnie temperatura. Tak do 2,5 tys/obr nic się nie działo ale powyżej gwałtownie rosła. Przy rozgrzanym silniku głowica tak pracowała że woda szła w olej i cześciowo była również wyrzucana przez rurę. Ale było zero dymu i zero innych objawów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez liloZamieszczone przez tomus7lilo, i ile Cię to zabolało
same części razem z rozrządem 1300złILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slaviZamieszczone przez dariosz3razy 3 pipnięcia (pip pip pip)x3 co to ma być?
Sprawdziłem dziś sam i faktycznie po wyłączeniu silnika i przekręceniu kluczyka zaczyna pipczeć ale kontrolki sie juz wtedy nie palą(bo kluczyk jest wyjęty) więc żadna lampka sie przy tym nie zapala
Komentarz
-
Komentarz